Prodej obráběcích strojů

ExaPro  – internetové tržiště pro použité průmyslové stroje a zařízení bylo před deseti lety založeno v Paříži a dnes má již několik dalších poboček jak u nás, tak po celém světě. Prostřednictvím ExaPro je možné nabízet i poptávat kovoobráběcí stroje, a to v dobré kvalitě, vesměs za přijatelnou cenu, a skutečně v celosvětovém měřítku. Čeští pracovníci této společnosti https:/www.exapro.cz/kov-kovoobrabeci-stroje-c1/ jsou nejen zkušení odborníci v průmyslu, ale též hovoří mnoha jazyky, takže dokáží zprostředkovat nákup, prodej i prohlídku použitých obráběcích strojů rychle a k plné spokojenosti obou zúčastněných stran.Obrábění kovů – frézování
Zájemce o koupi použitého kovoobráběcího stroje nebo i přímo celého obráběcího centra může vždy nahlédnout do aktuální databáze, kde je strojové vybavení vyobrazeno na několika fotografiích a přesně popsáno, tj. je uveden výrobce, všechny technické parametry, programovací jazyk a verze SW, počet pracovních hodin, po které byl stroj v provozu, jeho aktuální stav, cena i lokalita, kde je stroj umístěn. V aktuální nabídce je kolem 800 kovoobráběcích zařízení, mezi nimiž jsou například:Obráběcí stroj

  • obráběcí centra vertikální, horizontální i pětiosé, vysokorychlostní, paletizované
  • postupové obráběcí linky
  • frézky, soustruhy, brusky, řezačky, obrážečky, aj.

Zařízení jsou umístěna v po celé Evropě včetně České republiky, ale také v USA, Austrálii či Arabských Emirátech.
Obchodní transakce probíhají na základě mezinárodních obchodních podmínek Incoterms, které zároveň zahrnují pravidla pro náklad, rizika přepravy a jejich pojištění, daň z dovozu. Prodejce obvykle zajišťuje nakládku, někdy i dopravu na určené místo. Stroje mohou být přepravovány běžnou silniční dopravou, v kontejnerech, na lodi.
Prodejci obráběcích strojů, kteří chtějí využít internetové tržiště ExaPro, by měli ve své inzerci uvést technické údaje o zařízení, rozumnou cenu, upřesnit Incoterms podmínky. Dále je vhodné přiložit fotografie, anebo video stroje v provozu. Tak je možné zvýšit procento návštěvnosti nabídky.

4. 2. 2020 | Posted in: Technika | Komentáře uzavřeny